zaterdag 28 januari 2017

The unbearable stupidity of menkind. 17 dec 2016

Nerve wrecking al die mensen die, al sla je ze met feiten om de oren, blijven denken het beter te weten dan deskundigen. De leken en amateurs die geen vragen stellen, die de feiten niet kennen of niet snappen, en dan toch met de natte vinger een onwrikbaar maar onjuist oordeel vormen over kwesties waar ze geen jota verstand van hebben en die door deskundigen al tig keren onomstotelijk bewezen zijn.

Als ik ooit besluit van Facebook af te gaan, want daar openbaart deze tenenkrommende trend zich dagelijks en op een extreme manier, zal dit de aanleiding zijn.
Echt hoor, ik krijg de neiging om te gaan gillen als nog een keer iemand totaal ongefundeerd en zonder een greintje kennis alle wetenschappelijke onderzoeken van tafel veegt met opmerkingen als; 'dat zie ik toch anders' (beter), 'mijn ervaring is...' (en die is altijd maatgevend), 'ik kan dat niet geloven' (ik heb de wijsheid in pacht), 'dit slaat nergens op' (want ik weet het beter)........vul maar aan.
Het houdt niet op, het houdt gewoon niet op.......  

  
n.b. Eerder gepost op Facebook op 17 december 2016

Geen opmerkingen:

Een reactie posten